سوالات متداول - فروشگاه اینترنتی حجاب ریحانه

بازدید کننده گرامی

شما می توانید در این بخش سوالهای متداول مربوط به سایت را همراه با پاسخهای آنها مطالعه نمایید. در صورتی که سوال مورد نظر در فهرست زیر نباشد، ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در قسمت تماس با ما هستیم.

1 - آیا  فروشگاه اینترنتی حریم ریحانه  قابل اعتماد است؟
فروشگاه حریم ریحانه  شرعاً ، عرفاً و قانوناً موظف به ارسال سریع و بی عیب و نقص اجناس انتخابی مشتریان بوده و تضمین این فروشگاه  به شرح زیر است:
 
تایید  شده در ستاد سازماندهی پایگاه های اینترنتی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که نمایش لوگوی دائمی این ستاد در ابتدای سایت گواه این موضوع است.
 
  دارای مجوز رسمی و معتبر فروشگاه های اینترنتی ( نماد اعتماد الکترونیکی ) از وزارت صنعت،معدن و تجارت. لازم به ذکر است تا کنون سه سال از صدور مجوز مذکور میگذرد و به لطف و عنایت خداوند حتی یک مورد شکایت و ایرادی در خصوص نحوه عملکرد سایت به مدیران صادر کننده نماد اعتماد اعلام نشد و همین امر باعث شد مدت اعتبار نماد پس از گذشت  سه سال مجددا تمدید شود که این امر ، خود دال بر رعایت همه ضوابط در این سایت است  .
 
 
2 - برای خرید از سایت حتما باید ثبت نام کنم؟
خیر، با توجه به سیاست خرید آسان در فروشگاه حریم ریحانه  شما حتی با تــماس تـــلفنی با 09906760951 می توانید محصولات  مورد نظر خود را سفارش دهید;
یا با ارسال عدد 5 به شماره پیامک 30005612236560 همکاران ما به شما تماس خواهند گرفت .
ولی با توجه به مزایای زیادی که ثبت نام در سایت برای مشتریان ما دارد از جمله سهولت در خرید و آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات  در رابطه با محصولات آینده، پیشنهاد ما ثبت نام در کمتر از 3 دقیقه در سایت می باشد. اگر به هر دلیلی ایمیل نداشتید ، میتوانید در فیلد مربوط به ایمیل در هنگام ثبت نام ، از یک ایمیل فرضی مانند  ali@gmail.com  استفاده کنید . ولی طبعا درج ایمیل صحیح ، ارتباط ما را با شما بهتر خواهد کرد .
 
3 -چگونه از سایت خرید کنم؟
در "راهنمای ثبت سفارش" به تفصیل نحوه خرید از سایت مشخص شده است. ولی به طور خلاصه ابتدا باید ثبت نام کنید بعد اجناس مورد نظر را به سبد خریدتان اضافه نمایید سپس  با مشخص کردن نحوه پرداخت ( نقدی یا در محل ) سفارش شما قطعی شده و مراحل ارسال ان انجام میشود .

4-مبلغ سفارش را چگونه پرداخت کنم؟
     - پرداخت آنلاین با تمامی کارت های بانکی از درگاه بانک ملت (سریع ، ایــمن و بدون کارمزد)
فروشگاه حریم ریحانه از طریق درگاه بانک ملت به شبکه شتاب متصل است و تمامی کارتهای بانکی (ملت، ملی، صادرات، رفاه، سپه، پارسیان، تجارت، مسکن، سامان، اقتصادنوین، پاسارگاد، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک شهر، انصار،سینا)  را می پذیرد.
     - واریز به حساب یا انتقال بصورت کارت به کارت کردن از طریق کلیه کارت های بانکی  به شماره 6037691647889161    بنام شمسی نژاد
     - پرداخت وجه در محل به مامور اداره پست
5- هزینه و مدت زمان دریافت مرسوله پس از قطعی کردن سفارش چقدر است؟
به دو صورت سفارشات ارسال میشود :
     - پست سفارشی : در این حالت زمان دریافت 7 تا 10 روز کاری بوده و هزینه تقریبی بین 4500 تا 10000 تومان (بسته به وزن مرسوله ) خواهد بود
     - پست پیشتار : بین 3  تا 5 روز کاری و هزینه تقریبی بین 8500 تا 15000تومان(بسته به وزن مرسوله)
البته لازم به ذکر است ، سفارشاتی که بصورت نقدی پرداخت شوند قدری زودتر از زمان یاد شده بدست خریدار خواهد رسید .
6-  کیفیت و خدمات پس از فروش اجناس چگونه است؟
فروشگاه حریم ریحانه تمامی محصولاتش را از تولیدیهای معتبر و مطرح حجاب کشور تهیه می نماید .
تمامی اجناس فروشگاه حریم ریحانه تا هقت روز کاری  از زمان تحویل کالا، دارای گارانتی (تعویض یا مرجوعی) بدون قید و شرط می باشند و تمامی هزینه اجناس  نقداً به حساب شخص خریدار واریز میشود.
7- نحوه برگشت سفارش دریافتی به چه صورت می باشد ؟
با توجه به توضیحات بند 6 ، برای تعویض یا مرجوع جنس ، ابتدا با مدیر سایت به شماره 09906760951  تماس گرفته و موضوع را اعلام فرمایید .سپس اجناس را به آدرس فروشگاه ارسال نموده و در صورت درخواست تعویض ، داخل پاکت روی برگه ای ادرس و جنس جدید درخواستی را قید نمایید و در صورت مرجوع ، شماره کارت بانکی خود را روی برگه داخل پاکت قرار دهید تا پس از دریافت بسته شما ، طبق هماهنگی بعمل آمده کار انجام شود .
8- چگونه سفارش خود را رهگیری کرده و از وضعیت ان اگاه شویم؟
   هر مرسوله پستی اعم از سفارشی و پیشتاز ، توسط عددی 10 یا 20 رقمی تحت عنوان بارکد پستی شناخته میشود که با داشتن این بارکد و با استفاده از سیستم  رهگیری مرسولات پستی  میتوان از وضعیت دقیق آن اطلاع یافت . این عدد در هنگام ارسال سفارش توسط فروشگاه حریم ریحانه به موبایل شما پیامک میشود .ضمنا با داشتن این بارکد از دفاتر پستی محل زندگی خود نیز میتوانید از وضعیت سفارشتان اطلاع یابید.
9- اگر پس از انجام سفارش و قبل از ارسال آن توسط فروشگاه قصد انصراف آنرا داشتیم ، چه کنیم؟
    کافی است با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شده و در قسمت سفارشات ، سفارش مورد نظر را انتخاب کرده و وضعیت آنرا به ((انصراف داده شده )) تغییر دهید . در این صورت سفارش برای شما ارسال نخواهد شد .
10- چنانچه در خصوص سفارش ثبت شده توضیح خاصی مد نظرمان باشد در کجا ثبت کنیم؟
در انتهای مرحله قطعی کردن سفارش  ( بعد از انتخاب روش پرداخت ) فیلدی تحت عنوان (توضیحات تکمیلی) قرار داده شده که در صورت لزوم ، هر مطلبی را در خصوص سفارش ثبت شده داشته باشد میتوانید درج نمایید تا در هنگام ارسال مورد توجه قرار گیرد .
11- چرا اغلب مدلهای مقنعه فاقد سایز بندی بوده و از کجا بفهمیم اندازه آن مناسب ما می باشد ؟
    با  توجه به اینکه بیشتر مدلهای مقنعه ، شال و روسری ارائه شده در سایت به شکلی طراحی شده که متناسب با اندازه صورت ، قابل تنظیم بوده ( با کش یا دکمه ) و اصطلاحا Free Size  می باشد ، لذا در هنگام خرید به سایز آن اشاره ای نشده است . ولی در مدلهایی مانند مقنعه چانه دار که دارای این ویژگی نمی باشد ، امکان انتخاب سایز مقنعه تعبیه شده است .
12- در هنگام بروز خطا هنگام اضافه کردنن محصول به سبد خرید چه باید کرد؟
  کافی است کلید برگشت را بزنید و منتظر بمانید تا صفحه بطور کامل بارگیری شود و سپس مجدد کالای مورد نظر را به سبد خرید اضافه نمایید و مطمئن شوید در کنار نام کالا رنگ بندی انتنخاب شده هم اضافه شده است .
13-چرا در برخی محصولات امکان اضافه کردن به سبد خرید وجود ندارد؟
  دلیل این موضوع این استت که کالای مذکور موجودی ندارد و در آینده پس از رسیدن جنس ، امکان خرید آن فراهم خواهد شد .
14-پس از سفارش چقدر طول میکشد تا محصولات بسته بندی شده و تحویل پست گردد ؟
نهایتا 48 ساعت و در صورتیکه زمان بیشتری نیاز داشته باشد ، به سفارش دهنده اطلاع رسانی خواهد شد.
15- آیا قیمتهای درج شده بروز می باشد یا امکان تغییر قیمت هنگام ارسال وجود دارد؟
 کلیه قیمتهای ذیل محصولات بروز بوده و به هیچ عنوان در هنگام ارسال افزایشی نخواهد داشت . البته در خصوص هزینه حمل مرسولات پرداخت در محل ، قیمت دقیق هزینه ارسالی بر اساس محاسبه نرخنامه پست انجام خواهد شد ولی در مورد سفارشات نقدی ، هزینه پرداختی دقیقا بر اساس محاسبه سایت خواهد بود .
16- آیا این سایت  دارای شعبی در سطح کشور می باشد؟
بجز آدرس ذکر شده در قسمت تماس با ما ، این فروشگاه  هیچ شعبه ای در سطح کشور ندارد.
16- آیا این امکان وجود دارد تا قبل از تحویل هزینه بسته به مامور پست ، پاکت را باز کنیم و پس از اطمینان ، وجه را به مامور پست بپردازیم؟
   خیر  - این کار با قوانین اداره پست در تضاد بوده و این امکان وجود ندارد. همانطور که در ابتدای سایت هم ذکر شده در صورت عدم رضایت از مرسوله ، تا یک هفته میتوانید آنرا مرجوع کرده و هزینه به شما برگشت داده میشود .

 

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید